Merhabalar .İnanın çok üzgünüm ve ne yapacağımı bilemez durumdayım.3 buçuk yıldır evliyim eşimle ve evlendigim ilk günden beri ağrılar cekiyordum.Asiri şiddetli agrilardi bu sebepten çok sevdiğim mesleğimi , çocuklarımı.. öğretmenliği bırakmak zorunda kaldım.Agrilarim sebebiyle onlara bir an olsun yetememek beni çok üzüyor ve haksızlık etmekten korkuyordum.1 yıl sonucunda gitmediğim alan kalmadi ,düzenli gittiğim hiç bir şeyim olmadığını söyleyen Kadın doğum doktorumu değiştirdim Ve buna bu uygulama sebep oldu.Harika bir hekimle tanıştım ve ilk muayenemde poliplerim olduğu tanısını koydu ve 1 hafta içinde ufak bir operasyonla kurtuldum.1 yıl kadar bir süreç geçti ve tüm muayenelerinde hiç bir şey çıkmazken eşime test yaptık.Kendisinde varikosel , sperm azlığı ve bir testte yüzde sıfır ileri hareket sonucuyla karşılaştık 😔Her ne kadar tedavisi mümkün olsa da eşim ameliyata hiç sıcak bakmadı.O süreçte birlikte takviyeler kullandık.Benim hiç birseyim yokken bende kullandım.Birde soğan kürü denemek istedim.Normalde kist tedavisi da kullanilan bu kür hakkinda sakın kullanmayin ,kisti olmayanlarda kist yapıyor yazısını okuduğumda "Yok canım kötü dusunmeyeyim olmaz öyle şey"diyerek kendimi telkinledim.O ay çok şiddetli ağrı çektim ve kistim oluştuğunu öğrendim .Ama çok şükür kalıcı değildi bir iki aya atıldı ve onu da atlattım.. Takviyeleri kullandığım süreçte kilo almıyor gibiydim ama adetimde gecikmeler başladı.İnsulin direncim hat safhalara çıktı ve yarım saat içinde gelen titremeler , şeker krizleri olustu.3 aylık takviyeler bitti ama ben kilo almaya başladım😔adetim artık 47 günleri buluyordu.doktorum aşılama tedavisini denemenizi istedi.Asilama için ignelere baslayacagim gün polikistik över sendromu olduğumu öğrendim😔 Belki dedim bu bir işaret bebeklerimiz ikiz olur..Yumurtaların erkenden gelişti çok şükür ve aşılama günü dahi eşimin spermiyogrami çok kötü gelmesine rağmen ,tedavi olumlu sonuç verdi ve pozitifi gördüm.Ama bu sevincim 2 haftada sonlandı , bebeğimin kalp atışını duyduktan bir kaç gün sonra kanamam başladı .3 gün hastanede yatisim verildi ve bebeğimi kaybettik😔Ama bu ignelerden sonra vücudumda aşırı killanma ,tiroidlerimde yavaşlama ve ekglerimde kötü sonuclarla karşılaştım .gebeliğin ilk günlerinden itibaren.Bebegimi 1 Şubat’ta kaybettim ve kürtaj oldum ..ilk kontrolumda rahmin tertemizken bir ay sonucunda doktorum bir yumurtayı almayı unuttuğunu, çok büyük iki adet kistim olduğunu ve çok fazla sayıda polikistik minik yumurtaların olduğunu söyledi.Bu süreçte tekrar kilo aldım her ne kadar dikkat etsem de 😔Vücudumdaki erkeksi tüyler , kilo alisim, bebeğimi kaybedisim bunların hepsine alışmaya çalışırken saçlarımın çok azaldığını farkettim..Karnimdaki inanılmaz şişliğe de alisamiyorum😔Bu parçanin 9 ayda bile atilabilcegini duydum.Basina gelen var mıdır ? Hem polikistik över hem kürtaj sonrası parça için başınıza gelen olumlu bir tecrübeniz bir öneriniz varsa inanın çok büyük deva olursunuz😔Çünkü ben artık ne yapicagimi bilmiyorum.Hem kaybettigim bebeğimin yerine evladım olsun istitorum hemde obez olmazktan korkuyorum 😔Ve aynadaki halime aşırı üzülüyorum.Bu cümleleri ağlayarak kuruyorum..Lütfen bana saçlarım kilom ve bu illet hastalık için değerli önerilerinizle yardımcı olur musunuz elimde tutam tutam saçlarla buraya yaziyoeum😔🌸🙏(yaşadığım bu 3 yıllık ağrılı vs surecte 30kg aldım daha da almaktan korkuyorum,hiç bir şeyim yokken takviye kullanmamın sonrasında adet düzenim bozuldu ve polikistik över sendromuna yakalandım güncel kilom :85 ne yazikki😔 )