Beyzaanr Kızlar bugun çatlatma iğnemin 9. Günü neredeyse hic belirtim yok Catlatma ignesiyle hamile kalip belirtileri olanlar ne zaman basladi acaba
Ecem0707 Beyzaanr benim de bugün 8 günüm dün akşam sağ kasığımın ağrısından duramıyordumve hala da ağrıyor göğüslerim de ağrıyor o kadar ağrıyor ki dokunamıyorum
Bsssse Benimde 9. Günüm sadece kasık ağrım oldu sebebini anlayamadığım doktor iğneden olabilir doğru sonucu regli gecikince alırız dedi test yapmama izin vermedi
Asli_0025 Beyzaanr bende cuma günü yaptırdım tam bir hafta oldu kasık ağrım ve göğüslerimde dolgunluk ve ağrı var bakalım inşallah güzel haberler alırız yarın 8. Gün oluyor 15. Gün test yapmayı düşünüyorum
Nisanurh1 Benimde 9.günüm ilk iğnem klomen kullandım ilkte yumurtam gelişti belli bir boyuta gelince çatlatma iğnesi yaptı şuan ara ara bel ağrım oluyor arada kasık ağrım bide gögüs hassasiyetim başladı