Yprymr tatlibebegim_ evet rahmetli anneannem annemi evde 6 kilo dogurmuş hatta annemi 3 ay kimseye göstememişler nazar değer diye
Sweety11 Yprymr bir hafta oldu doğum yapalı, 39+0da 2 cm açıklıkla suni sancı desteğiyle 4000 gram doğurdum kızımı
Yprymr Sweety11 rabbim hayırlı bir şekilde büyütmenizi nasip etsin rabbim bütün kötülüklerden korusun. Çok zorlandınız mı
Sweety11 Yprymr doğururken çok zorlanmadım sonrasında plesantam yapışmış rahmime,onu elle çıkarmak zorunda kaldılar orda çok zorlandım maalesef ,binde bir olan bişeymiş bana denk geldi 😑🙁
Naciyemutlu Busraabusraa benimde gebelikten önce şekerim vardı 28. Haftadayım şu son günlerde açlık da tokluk da aşırı yüksek. Bebek kilosu haftayla uyumlu şuanlık. Sizin ne zaman artışı oldu bebeğinizde. Yediklerime özen gösteriyorum zaten hlp hormonu salgılandığından yediklerimizle de ilgisi yokmuş. Yürüyüş sağlıklı beslenme ve egzersizle yola devam da inşallah çok kilolu olmaz .
Busraabusraa Naciyemutlu Benim şekerlerim hep normal çıkıyor. Bebek kilo artışı 32 den sonra oldu. Birazda hareketsiz kaldığım için sanırım benek kilosunda artış olmuş şimdilik aktif olmaya çalışıyorum ama şekerden dolayı mı ya da son haftalardan dolayı mı bilmiyorum aşırı acıkıyorum. Yemek sonrası nerdeyse 1 saat sonra hiç yememiş gibi acıkıyorum
5sezeryanim Yprymr benim bir tanudigim 4 bucuk kiloyla yarım saatte doğurdu ama herkes bir değil özellikle doktor çok onemli