annebebek123 Benim bebeğim de 39 haftada 3600 doktor iri bebek dedi omzu takılabilir dedi bekliyorum ben de normal doğumu
Yprymr annebebek123 benim doktorum normal dogum yapabilrsin dedi cumartesi günü suni sancı verecek haftaya beklersek sezeryana almak zorunda kalırım dedi ilk bebeğimide 4 kilo dogurmuştum
Yprymr Yprymr önerebileceginiz bir şeyler varmı y suni sancıyla başlatılacak kendiliğinden başlamasını istiyorum ama neler yapabilecegimi bilmiyorum ilkinde hiç birşey hatırlamıyorum
Gul_se77 Doktorların geneli 4kilo ve üzeri olunca riske atmıyorlar çünkü bebegin omuz takılması oksijensiz kalması gibi büyük problemler sebebiyle sezeryan diyorlar bence sizde riske atmayın doktorunuz ne derse onu yapin önemli olan bebegin sagligi