bendeanneoluyorum Kızlar 12 haftalık hamileyim 3 düşükten sonra hem korku var hemde zamanın hemen geçmesini istiyorum kucagıma almak için sabırsızlanıyorum zaman geçer mi sizce
Temmuzmucizesi26 bendeanneoluyorum valla 15 16 dan sonra isteseniz de istemeseniz de geçiyor daha düm gibi test yaptığım şimdi 35. Haftaya girdik 🥹
bendeanneoluyorum Temmuzmucizesi26 bilmiyorum ya hamileliğimi özleyeceğim eminim ama sağlıklı bi şekilde hemen kucağıma almak istiyorum
bendeanneoluyorum nurcan05 bende karnım büyüsün hamile olduğumu biliyim istiyorum çünkü hiç belirtin yok 😂
nurcan05 bendeanneoluyorum benim daha bir iki aydır var karnım hatta gören diyor hamile gibi değilsin hiç 😅