Julide92 Yaren-Nisanur45 ilk gebelik mi? Pozisyonu rahattır ve ilk gebelikte 28. Haftaya kadar bile hissedilmemesi normal yazıyor
Esmam_ela25 Yaren-Nisanur45 benim 4. geç hissettim bende bebeğiniz erkekse normal çünkü benim ilk oğlumda buda geç hareket eti 😊
ZeyHus33 Yaren-Nisanur45 bende 3 üncü 23 hafta 3 gunluguz hala net hissetmiyorm kasıgimda bagzen bir bakım hissediyorm bagzen hiç hissetmiyorm Endişe etme elbet hissetcez