Bazen bağ ağrıları oluyor tek tarafli bende de. Cogunlukla solda. Bazen de sağda tek taraf hep. Ama anlık geçiyor hemen. Sukur bir sikinti yok. Calisirken cok eğilince falan da agri giriyor düzelince geciyor. Saglikla alalim kucagimiza da agri onemli degil artik