svncgldgn kızım da aynı şekilde gece 2de tekmelemeye başlardı ve 4e kadar uyutmazdı. Doğunca da aynı şey oldu şimdi 2.5 yaşında ve 1 yaşına kadar korkunç bir uyku problemi yaşadık ve kolik bir bebekti. Doktorum çok tatlı yeme yoksa çocuğun çok hareketli olur diye defalarca uyardı ama ben dinlememiştim. 2.si sürpriz geldi henüz uykusuzlugu atlatamadım ama Allah güç verir inşallah