20 haftaligiz bu gece sabaha kadar bel ve karın ağrısından uyuyamadım resmen sabahtan bu saate kadar kendimi takip ettim ağrılarım hala aynı sizce neden oluyor olabilir arkdaslar bir bilgisi olan varmi? Pazartesi salı hastane ile uğraştım sabahtan akşama kadar dünde iftar sa misafirim vardı ayakta çok uğraştım yoruldum oyuzden olurmu yoksa farklı bi durum mu ?