HaticeKubraYangn Burcu8 evet memnunum kendisini araştırdınız mı bilmiyorum Almanya da görev yapmış. Seminerine de katılmıştım bana cok güven verdi. Arkadasım kendisinde Doğum yaptı cok ilgili davranmış.
A1907 Eskişehirliyim ama çorumda görev yapıyorum. Eskişehir'de nasipse doguö yapacağım. Bu postı görünce cok sevindim ilgiyle okuyacagım her yazılanı 😊 dogum için anadolu hastanesinde Alev hanıma gidicem inş. Bilgisi olan var mı ?
Gizemvencoglu Bende Acıbadem Ramazan bey'e gidiyorum şimdilik çok memnunum ama bakalım Anadolu Hastanesinde Alev hanımın ismini de çok duydum genel fikirler iyi yönde ☺