bsradmr007 Merhaba arkadaşlar Trombofili paneli testi yaptırdım ve homozigot çıktı. Böyle sonuç alıp sağlıklı doğum yapan var mı aramızda
bsradmr007 nurcan05 2 kere kürtaj oldum doktorum nedenini araştırmak istedi oylelikle bu testi verdik sanırım kan pıhtılaşması var
Flora_bebek Ben varım bir genim de homozigot çıktı kan sulandırıcı iğne kullandım coraspirin içtim kızımı kucağıma aldım ikinciye hamileyim şimdi de