Mirhas33 merhaba 23 Nisan da düşük yaptım şuan hamileyim son refl tarihim 5 Kasım canim 7. Ayimda kalmis oluyorum düşük sonrası ben hiç korunmadim ama şimdi nasip oldu. Folik asit ben hiç birakmadim aldığım takviye sadece oydu birde yumurtlama günlerine denk getirerek gün aşırı ilişki oldu birde Kasım ayına kadar kendimi çok yoruyordum ev iş güç derken herkes gebelik düşünüyorsan dinlemelisin dedi ben Kasım da son adet sonrası genelde pek iş yapmadım yormadim kendimi hem dinlenmek iyi dedikleri için hemde düşük riskim var diye başka da bir şey yapmadım 🤗 bilinmeyen bir şey de niyet etmekmis iliski anında besmele ve hayırlı bir evlat diye niyet etmek gerekirmiş ben bunu çok sonra öğrendim sözde bilmiyorsaniz eğer yapmayı unutmayin💖🫶