Bugün doktor bana kalp atışını duyamıyoruz düşk olabilir dedi. Başka bi sorun mu var kese nasıl dedim hayır sorun yok dedi. Başka doktora gittik geç döllenme olduğun için şu an duyamamak çok normal sen 6 gözüküyorsun ama 5 haftalıksın dedi. Yaşayan var mı ? Moralim çok bozuldu