Cennet_kusum16 Reyyan04 sağlıkla kucağıniza alirsiniz inşallah burayada yazarsaniz çok sevinirim bende 1 hafta sonra ikinci sezeryana giricem 😊
Reyyan04 Cennet_kusum16 yani bnm birincisi daha kolaydı doğrusunu söylemek gerekirse ama bnmki bu sıkıntılıudı araya bir yıl girmemişti rahim yırtılması olmuştu
Reyyan04 Cennet_kusum16 bnmde üç ay girdi araya çok kötü geçti çünkü kilomdan dolayı rahmim içerden yırtılmıştı
Reyyan04 Cennet_kusum16 sezsryan olacağım gün artık adım atamıyordum doktor ultrason istedi ve acilen ameliyata dedi yırtılma var koşarak götürdüler bni ameliyata
Tz19_ Benim 1sezeryanim var 3yil once oldum 2yil oncede ayni kesi yerinden kesilerek miyom amaliyati oldum suanda hamileyim 3.olmus olacak demi😔