momofmychildren Kızlar 23.haftada bayramda yaylaya gideceğiz çok uzak yer değil haftam da çok fazla değil 1-2 saatlik yol sizce sorun olur mu? Yollar biraz engebeli ama sorun olacağını pek sanmıyorum
Elisaaikraaa momofmychildren Canım tabiki de doktora danış. Yavaş gidin ve mola vere vere gidin ben açıkcası yolculuk yaparken öyle yaptım.
Echanim momofmychildren ben mesela o hafatalarda ilk hamileligimfe doktoruma sormuştum 2 saatlik yolculuk yapicam diye izin vermişti şükür sikintj olmadi
momofmychildren Elisaaikraaa mesafe çok uzak olmadığı için sorun olmaz diye düşünüyorum aslında gitmek de istemiyorum keşke doktorum gitmeyin dese 😂
momofmychildren Echanim ben de sorun olacağını sanmıyorum ama yine de merak ettim Kurban Bayramında 33 haftalık hamile olacam sizce o zaman izin verir mi yine aynı yol?
Echanim momofmychildren bir sıkıntı olmazsa verir bence ben mesela şuan daha 2 aylığım bana yasak yolculuk yapamam ama hayırlısıyla o hafatalara gelsem sıkıntı olmaz inşallah