rabiaaa_ iyikimbnm kendi kizlari olsa getirirler evlerine ama bosuna demiyolar gelinler dert yesin diye
Orianna95 iyikimbnm saçmalama cnm bekar kayın diyorsun 2+1 diyorsun öyle şeymi olur kocanda kaynananda küsüyorsa küssün
Zeliha66 iyikimbnm esine güzel dille anlat. Kanamam olacak agrim olacak duş alıcam nasil kaliyim orda diye.
Nursen21 iyikimbnm ne aklı verilecek sana Kaynananda olmaz diyorsun annenlerede izin verilmiyor evinde kal oda olmaz diyorsun Yani senin işin içinden anca sen çıkabilirsin
Zeyneptuna O kadar sinir bozucu birseyki benim kaynanamda gelirsin bizim burda dogum yaparsin dedi hastane 2.5 saat uzaklikta uzak olmasa bile asla gidipte orda dogum falan yapmam cahil insanlar düsünemio bazi kaynanalar. eski kafalar eskide kalmis insanlar hala eskisi gibi davranmaya calisiyolar.Ama hersey eşte bitio arkadaslar ben esim git dese bile asla ama asla gitmem ister kirilsin ister konusmasin umrumda olmaz kimse ..