Ben de pazartesi aşı olacağım. Çevremdeki herkes,sosyal medyada okuduklarım olmayın diyor ama olacağım. İnsanları böyle boş yere gerip endişelendiriyorlar. Kaç bebek ve annenin vebalini alıyorlar. Doktorunuz önerdiyse yaptırın. Böyle durumlarda doktordan başkasını dinlememek gerekiyor bence.