Prensesannesii1_ ben de temizliğe girişemedim henüz, canım hiçbir şey yapmak istemiyor kaldı ki ağırlaştım ama sona da bırakmak istemiyorum. Normal doğum beklediğim için son ne zaman onu da bilmiyorum ama 37 olunca yapmak gerekir artık temizliği. Bu arada benim de ilk gebeliğim. Sağlıkla kucağımıza alalım inşallah 🌺