Firdevs192 Hem karından hem alttan ultrasonla baktı doktor ama göremedi beta hcg 1982 çıktı o da gerektiği kadar artmamış. Of çok korkuyorum😢 Betam en son ayın 24 ünde 672 çıktı bugün 1982 çıktı 3 binlere kadar çıkması gerekiyordu.
kalorisizpatates Firdevs192 korkma canım kese için betanın 5 bin üzerine çıkmasını beklersen daha iyi olur erken gitmiş olabilirsin
Olmazsanolmaz Canım stres yapma geç döllenme olmuştur belki ama 6 haftalikken net görülür benim doktorum beta ile bir ilgisi yok demişti kesenin görülmesi yani kimisinin beta çok düşükken bile görünüyor kimisinin yüksekken bile görülmüyor kendini kimse ile kıyaslama bence herkes farklıdır Firdevs192
Firdevs192 Olmazsanolmaz kalorisizpatates Eminexxx kalorisizpatates kızlar maalesef bu sabah tekrar test verdim betam 1982 den 1948 e düşmüş. Yani sağlıklı genelik olmadığı kesinleşti.😞Hepinize çok teşekkür ediyorum. Allaha emanet olun 🌸
Whereismybaby Eminexxx canım neden alttan muayene olma gereği oldu merak ettim dış gebelikten mi şüphelendiniz.
kalorisizpatates Firdevs192 canım betan henüz düşük haftayla çok ilgisi olduğunu düşünmüyorum geç döllenmedir belki stres yapma sakin ol
kalorisizpatates Firdevs192 ah kuzum benim 1 hafta kabullenmesi zor olur ama hepsi geçer inşallah sen sabrını diri tut bol bol dua et, benim de sağlıksız oldu dün kürtaj oldum güçlü olmaya çalışıyorum🌸
Olmazsanolmaz Firdevs192 canım benim rabbim sana ferahlık versin benim de ilk gebeliğimde kalp atışı duyulmadi kürtaj olmak zorunda kaldım Rabbim herseyin en güzelini bilir ve onu verir tevekkül etmekten başka çaremiz yok çabuk toparlarsin inşAllah
Whereismybaby Firdevs192 geçmiş olsun canım 🙏🏻 kendini yıpratma inşallah atlatırsın kolayca bu süreci
Olmazsanolmaz kalorisizpatates rabbim sana da ferahlık versin canım bir daha yaşamayalım inşAllah sağlıklı bebişlerimiz olsun
kalorisizpatates Olmazsanolmaz inşallah canım benim Allah kimseyi kürtaj için hastenelere düşürmesin inşallah