Torun- Kızlar dişim aşırı şekilde ağrıyor hamilelikte diş çektiren varmı sorun oluyormu yarın doktor kontrolüm var doktoruma da sorcam ama aşırı şekilde ağrıyor dayanamıyorum
lLavinia Torun- aynısı başıma geldi antibiyotik tedavisi başladık bitirdim ağrılarım durdu. Dişim öyle duruyor çektireyim mi bekliyim mi hiç bilmiyorum. Ağrıyı kesmek için de en şiddetli ağrıyı sarımsak ezip dişime koyarak geçirdim.
ngksu Ablam diş çektirdi hamileliğinde karanfil yağı ve geçmezse hamilelerin kullanabişceği antibiyotik var işe yarıyor ikisde birde bol bol yoğurt yiyin benek minerali dişlerden emerek alırmış buda çürük vs ağrılara yol açıyor
Torun- lLavinia tekrar ağrırsa ilaç kullanmak zorunda kalabilirsiniz ama bence çektirin doktorum izin verirse ben çektircem
Aybuk66 Ben 24 haftaligim gecen hafta cektirdim bir cok antibyotik kullandim gecmedi sukur cektirdim kurtuldum