Maybaby Kusura bakmayın merakımdan sorcam. Burada çok görüyorum isimler zaten çok zor neden bide yanına başka isim kpyup daha da anlaşılmaz hale getiriyorsunuz. Benim 2.ye kızım olacak 2si de farklı isim ve asla yanlarına başka isim koyarak karmaşa yaratmadım ama burada görüyorum hep 2 isim. Zor olmaz mı ya 🤔