knnkk__12345 Kızlar dün kontrole gittim 36+1 deydim bebeğimin boyu 47.6 cm kilosu 2800 gram kilosu gayet iyi dedi ama boyu bir hafta geriden geliyor dedi ben minyonum ama babasının boyu 1.85 sana çekmiş dedi yinede aklıma takıldı benim gibi durumu yaşayan varmıı
Elazx knnkk__12345 zaten gayet iyi dogduklarinda 50 53 cmm en fazla zaten oluyor esin abartmış bende 36 haftalik hamileyim 47 cm ilk gebeligimde 35 haftalik dogdu oda 48 cnmdi
Caglaen knnkk__12345 aşkım maşallah benim 38. Haftada 48 cm hemde erkek 🙈 eşim 185 benimde seninki gayet gayet güzel
knnkk__12345 Caglaen benim de erkek bide baba uzun olunca tedirgin oldum ahh bu doktorlar ne korkutuyolar bizi ya Allah bağışlasın senin evladını da🥰🥰🥰
Caglaen knnkk__12345 amiin hepimizinkinii hiç takılma yani ben 53 cm doğmuşum annem 170 babam 183 ben tıknaz halama çekmişim ve 158im 🙈🫠
Sedaagktg knnkk__12345 hayır ya boyu falan gayet iyi genelde 50 santim falan doğuyor bebekler zaten daha 4 haftan var gayet ideal bazı doktorlar abartıyor
Nur_budak knnkk__12345 36+5 de doğum yaptım bebeğim 50 cm ,2800 doğdu boy bizim için onemli değil kilosu önemli demişti doktor şuan 4 aylık boyu 63 cmdi en son izleminde bu ay kaç cm olmuş bilmiyorum kafanıza takmayın 😊