Kizlar gebeliğimi çok erken öğrendim 3+4 gibi. Sonra ertesi gün kadın doğuma gittim tabi çok erken yine de test yaptı ve haftaya gel dedi. 4.ve 5.haftada da gittim yani sonra da 6.haftada kalp atışına gittim. Kalp atışından sonra doktor 4 hafta sonra görüşelim demişti ama 7.haftada inanılmaz grip oldum ve aile hekimi doktoruma gitmemi söyledi böylece 7.hafta da gittim. Doktor yine 4 hafta sonra görüşelim demişti ancak 8.hafta kanamam oldu ve yine gittim😅😅 12.hafta görüşelim demişti taa ki bugün idrar probleminden acile gitmistim enfeksiyon olmuş yarın kendi doktoruna git mutlaka dediği için yarın da gideceğim yani 3.haftadan beri her hafta görüştük. Valla gitmeye utanıyorum habire bana 4 hafta diyo ama ben her hafta kapısındayım gibi oldu😅😅 sinirlerim bozulduğu için buraya da yazmak istedim