Babyelmas 21 haftalığım dün sağlık ocağında tetanoz aşısı vuruldum dünden beri kolum acayip ağrıyor mide bulantısı yaptı ve bugün ateşim çıktı böyle bir durum yaşayan var mı aranızda
1palyaco Babyelmas bende sadece kol ağrısı oldu kolumu yukarı kaldıramadım iki üç gün sonra da geçti .
Bebismgeliyorr Evet bende de oldu özellikle kol agrisi halsizlik kolum çok agirlasmisti üstüne bile yatamadım kaç gün normalmiş ama geçiyor zaten gun geçtikçe hafifliyor
ngksu Benimde ilk dozumda 2 gün kolum ağrıdı kaldıramadım bile yarım kaldırabildim geçiyor,yarın 2. Dozu olucam hatta