Asdfg11 Kızlar daha 5+2 hamileyim bugün sabahtan beri felaket sırt ağrım var anlamadim dayanılmaz ağrı neden oluyor ki
Meltembkts Asdfg11 Asdfg11 evet benim de agriyor 8+3 um bel ve sırt ağrısı hep var. Normal bir durum yani bir de yorulmuş olabilirsin dinlendir kendini
Birkucukmutluluk Asdfg11 bende 5+2 deyim aynı şekilde sabahtan beri bir sırt ağrım var bugün böyle bir güncelleme geldi umarım devam etmez ben de yel girmiştir ters uyumusumdur diye düşünmüştüm
Asdfg11 Meltembkts canım hep yatıyorum o yüzden de olabilir mi ki yakı mı yapıştırsam diye düşündüm ama baya şiddetli yani
Asdfg11 Anladım canım yani şiddetli oluyo korktum ama sırt zaman ilerdikce karin buyudukce olur diyorlar başta da oluyor demek
Meltembkts Asdfg11 evet o da olabilir hafif sırt egzersizleri var onlardan yap rahatlatır. Usutmus de olabilirsin:) ama hamilelikte de sırt ayrı bir agriyor
Asdfg11 Meltembkts evet maalsef şiddetli ağrıyor uyusam sabaha geçse keşke daha ilk zamanlar böylese ilerde neler olcak :)
Meltembkts Asdfg11 :)) olacak maalesef bir sürü ağrılar sizilar saglikla gelsin de bebisler azıcık katlanacagiz artik
Beyzanur_1919 Slaa_65 1000 şerde gözükmüştü benim ama kişiden kişiye değişir ne zaman gittiniz en son doktora
Beyzanur_1919 Slaa_65 Allah Allah bi daha ne zaman çağırdı bilemiyorum ki böyle bi olay başına gelen var mı