Fatley zuzulice test sonuçlarından biri şimdi geldi :) UĞURLU'nun kromozom kuruluşu normal olarak belirlenmiştir. diyor çok şükür :)
zuzulice Fatley ohhh şükürler olsun canım hiç kötü düşünmedim ben ama şu cevabı almadanda insanın içi rahatlamıyor çok sevindim canım😊
Fatley zuzulice çok şükür daha iyim , bu cuma ve haftaya cuma yaptıracağım ben kendi doktorum dışında bir doktora daha gitmeye karar verdim :)
zuzulice Fatley benim iyi gidiyor aşimida oldum bu hafta oradaki hemşiremde 38 yaşindaydı yeni doğum yapmiş bana epeyce bir moral verdi sadece seni merak ettim ben nasıl oldu ki acaba dedim kendine iyi bak canım😊
Fatley zuzulice İnşallah güzel haberler alırız bakalım, bende tetenoz aşısı yaptırdım , çok şükür öyle çok ağrım olmadı zaten . sevindim iyi olmana :)
Fatley zuzulice kusura bakma ben yeni girdim sayfaya , çok şükür herşey yolunda hiç bir sıkıntısı yok:))
Kahramanlar Bana da önerdiler aminiosentez ama yaptırmadım bebeğim için korktum 20 haftamda dr artık olmaz zaten alınmaz bebeğin büyümüş ve çok hareketli benim izlenimime göre sağlıklı ama ayrıntılı ultrasonda da bakalım dedi Perşembe günü gideceğim dr da yaştan dolayı 3 lü test riskli çıkmış olabilir dedi
zuzulice Kahramanlar ayrıntılıya girdiniz mi içiniz rahatlar inşallah Allah hepimizin kucağina sağlıklı alması dileğiyle inşallah🤲
Adenbebek zuzulice ben yaptırmak istiyorum ama eşim istemiyor birinci doktorum yaşa göre zaten bı riskin çıkacagını normal oldugunu söylerken ikinci gittigim doktor fetal diyor
Eylldrnn zuzulice 20 yaşındayım ve benim de riskli çıktı üçlü tarama detaylı da normal gözüktü her şey 134:1 Rabbim sağlık sıhhatle kucağımıza almayı nasip eylesin 😐