Postmodernmom Kızlar bat 31 Mart bugün test yaptım bu şekilde çıktı ilk dakikalarda çıktı silik çizgi ama hemen atmadığım için böyle biraz renk değişimi olmuş
Sevvalll42 Postmodernmom kuruma çizgisi değildir inşallah bi test daha deneyin 10 dk bekleyin uzun süre sonra çıkan çizgiye aldırış etmeyin inşallah vardır
Postmodernmom Kbryagci38 bende öyle düşünüyorum ama daha önce kimyasal geçirdiğim için beta vermeye korkuyorum teşekkür ederim ama cevabınız için 🌸
Postmodernmom Sevvalll42 ilk 5 dakikada da vardı canım ama yine de belli olmaz 1 kimyasalım var geçmişte ondan çok heveslenemiyorum
Seyo64 Postmodernmom evet hamilesin canim bak bakalım birde kuruduktan koyulasacakmi benim öyle olmuştu merak ettim seninde olacak mı
Postmodernmom Ozge_oz inşallah kuzum Rabbim isteyen herkese sağlıklı sıhhatli uzun ömürlü evlatlar nasip etsin 🌸
Kubraa4747 Hamilesin canım hayırlı olsun benimde aynı bu şekilde çıkmıştı çok yeni olduğu için böyle çıkıyor hemen kan testi vermelisin bekleme bence 🤗🥰😘