Mervelii
İlk hamileligim 5 hafta 4 günlük hamileyim doktora gittim ama bana öneride bulunmadı ne yesem şişkinlik yapıyor ne yiyip ne yememeliyim Bi de çatlamalar için ne önerirsiniz badem yağı ve bebe yagını duydum sizce hangisi daha iyi olur tecrübeli anneler önerilerinizi bekliyorum 🤗🤗
Goncaaa
Sakatat ve türevleri yasak,işlem görmüş sucuk salam sosis yasak, et iyi pişmiş olacak folik asite başladınız mı haftada bir kez mutlaka balık günlük öğünlerinizde de mümkünse tavuk ya da et olacak bir öğün.Günlük 3 adet ceviz 👌
Yağ olarak ben Hindistan cevizi ve frei öl diye bir markanın yağını kullanıyorum şimdilik çok sıkıntım olmadı çatlak konusunda ☺️ Bu arada 28.haftam 😇
Goncaaa
Bu arada çatlaklar için çok erken sizin genelde 16.haftada başlanıyormuş yağlara ben 12.haftamda başladım çok zayıf olduğum için dr erken başlattı
Sesame
Bende aynı gündeyim seninle☺️Tabi benim ikinci gebeliğim ilk haftalar malesef böyle geçiyo ne yersen ne içersen iç şişkinliğin olucak 2 aydan sonra birden bire iniyo o şişlik bağrısaklarının yeri değiştiği ve vücut adet döngüsün atlatamadığı için fazla gaz ve ödem oluyor çatlak içinde aslında hiçbişeyin faydası olmaz genetikmiş🙄 ama zeytinyağı en iyisi yine galiba şahsen ben hiçbiley kullanmadım hiç çatlağım yok