O ürünleri zaten nakit parayla almış ülkemiz
Bundan sonra ülkeye sokmamalari gerekiyor. O ayrı. Ama şu an esnaflarada yazık,anlıyorum çok üzücü durum,olan kadınlara çocuklara oldu,orda olmasak bile üzülüyoruz,ama burdada onları satan esnaflara yazık,herkes ekmeği peşinde nerden bilsinler bunlarin olacağını