mrsckmkc Gulnur06 kaç kere kullandım unuttum artık🙄 genelde hep hamilelere bunu veriyorlar sanırım. 500mglık da kullanmıştım 1000likte
Dunja Hem sağlık ocağı hem kadın doğum doktorum vermişti. Gebelerin kullanabileceği antibiyotik kategorisinde. Ben de idrar yolu enfeksiyonum için 14. Haftamda kullanmıştım.
Ea_aylms6 Dunja mrsckmkc Fatmaykanat bende bugün aldım eczacı bir şey demedi aç mı tok mu içmem gerekiyor?
mrsckmkc mrsckmkc idrar yolu enfeksiyonu için kullandım bende birkaç kere bir sıkıntı yaşamadım çok şükür
Fatmaykanat Benimde geçmeyen inatçı bir grip ve boğaz enfeksiyonum vardı. Doktorun son çare vermesi üzerine kullandım. Gebelikte kullanılan bir antibiyotik, o yüzden bir problem olmayacaktır