Bbk88 merhabalar hiç hamilelik yaşamadım, daha öncesinde femara kullandım. Femarayı 3 ay kullandım. Son ay çatlatma iğnesi oldum gebelik oluşmadı. Bir kaç ay ara verdim çok üzüldüğüm için şimdi doktor değiştirip aşılama oldum. Aşılama için gonal f kullandım ovitrelle ile çatlattık şu an 9. Günüm