fitmom Hanımlar nasılsınız, nasıl gidiyor hamişlik ? Kilo durumunuz ne alemde :) Ben daha kıyafetlere hiç dokunmadım sömestr tatilinde yıkayıp ütüleyip yerleştircem. Hastane çantamı da o zaman hazırlıcam. 35. Haftada da eşimle birlikte gebelik eğitimlerine katılıcaz. 36dan sonra da merdiven çıkma ve squat hareketlerine ağırlık vericem. Oğlum 40. Haftaya kalsın istemiyorum çünkü babası 5,5 kg doğmuş babasına çekerse yanarım 🙈😂😂
tazecikanneee fitmom bizde 30+2 ama çoğu şey eksik bi iki güne halledebiliriz yaklaşsın diye bekliyorum kendime de alışveriş yapmadım daha 🙈🙈 herk se hayırlı kolay doğumlar inşallahhh🙈🙈❤️❤️
fitmom tazecikanneee ben de eksikler bitti yazıyorum ama kendi ihtiyaçlarımı erteledim kilomuz belli olmayacağı için 😊 Aminnn inşallah Allah kolaylıklar nasip etsin inşallah hepimize 🙏🏻