sukran0046 2.gebelik ilki normaldi kızım hala dönmemiş dönmesi için egzersiz yapanlar var faydasını gören var mı? Bebeginizin döndüğünü nasıl anladınız?
cagla24 sukran0046 tekmelerini üst tarafta hissetmeye başladığımda ondan önce hep vajinama vuruyordu 🥲 bi de baskı azalmıştı üst tarafta daha rahat nefes almaya başlamıştım kafası yukardayken akciğerlerime baskı yapıyordu çok
Sibel0330 sukran0046 benim 38 haftamda dönmüştü döndüğünü göğüs altındaki rahatlamayla fark ettim karnım resmen baya aşagı indi bi rahatladım ama hep secde pozisyonu yapıyordum ben
Serendipity16 cagla24 benimde bebeğim makat geliş şu an bazen vajinamda sızı oluyor bebek baskı yapıyor diye düşünüyorum bi de çok sık tuvalete çıkıyorum makat geliş olunca böyle mi oluyor bi de başı yukarıda olduğu için hep sertlik oluyor
cagla24 Serendipity16 evet ayaklar aşağıda olunca idrar kesesine vuruyor birden tuvaleti geliyor insanın, kafası yukarda çok ağırlık oluyordu bana ya düşününce bile hissettim şu an 😂 vajinama çok vuruyordu canımı yakıyordu
sukran0046 Serendipity16 aynen öyle ayagıyla vurunca vajinada ve karnın alt kısmında kasılma gibi oluyor segiyor sanki gerildigi zaman çok kotu oluyorum sanki kafası midemi agzıma getiriyor
cagla24 Serendipity16 kaburgalarınız da batıyor demi baskı oluyor akciğerde ben nefes alamıyo gibi hissediyordum artık son zamanlarda kafasının akciğer tarafında olması çok rahatsız ediyordu inşallah döner bir an önce rahatlarsınız
ELA_buglem cagla24 banada daha 16 haftalıkken makat bolumunde arkası donuk cınsıyet goremıyorum demıstı 17 haftalık soledı ama sonra bısey demedı dktor ılk gebelık nrmel
cagla24 ELA_buglem yok arkada olduğu içindir o makat geliş öyle değil yani bebeğin ayakları aşağıda kafası yukarda oluyor ayakları vajinaya doğru oluyor ters duruyor bebek
1oglanannesi sukran0046 32+4 hafta bendede makat geliş 🥲kafasi tam kalbimin altinda 😂yeri çok rahat galiba dönmüyo 🫣