Kızlar merhaba. Çatlatma iğnesi oldum 11. Gün oldu ilişkiden 10. Gün oldu. Yumurtalıklarımda çok fazla ağrı var göğüslerim şişti çok acıyor ve kaşınıyor bir de kasıklarımda batma var. 7.güne kadar idrar testinde pozitif çıkıyordu ama ilaç etkisiymiş. Artık pozitif çıkmıyor ilaç geçmiş. Kan verse düşük bir değer de olsa belli olur mu içim içime sığmıyor çünkü yatın test vereceğim çok ağrılarım var