Sabah 7 de sezeryan doğumum var. Bebegim için çok uğraştım. 2. Tüp bebek denemem de tuttu. Allah doktorumdanda diyetisyenimden de razı olsun. Diyetisyenimle 18 kg kg verdin dokotorumla güzel mücadele verdim. Son hafta tansiyon cikti bebeğimin gelişimini durdurdu 2.700 de kaldı kg 37+1 bugun. Aynı zamanda 1 haftadır yine safra ağrısı çekiyorum dun gece uyutmadı. Nst de sancim cikmadi 3 Nisan da olan doğumu yarin sabah 7 ye aldi. Rabbım sağ salim kucağımıza almayı nasip etsin. Hakkı ile bakabilecek olan bütün isteyenlere versin. Cok heyecanliyim. Bana dua edin. Insallah pozitif sezeryan doğum hikayemi de yazmak nasip olur🥰