Gizoletta Alacak olanlar illaki var aramızda benim gibi 😂deneyimli annelerimize sormak istiyorum hangi markayı kullandınız memnun muydunuz biz yeni anneler ne almalıyız nelere dikkat etmeliyiz? 🌸🫶🏻
Deletedmom_88 Gizoletta chicco goody plus aldık biz 🥺 bebiş daha doğmadı ama katlanışı, kabin boyu, sürüş rahatlığı falan çok güzel gerçekten
Rabiul Gizoletta joie Chrome aldım çift yönlü kullanım , puseti ayrı takılması , baby plus un puseti oluyor , diğer travellere göre daha hafif olması, tık diye direk kapanıyor . Sürüşü çok konforlu çok rahat (daha kullanmadım ev içi deneyim )
biranneikievlat Gizoletta Biz oğlumda belli bir yaşa kadar ihtiyaç duymadık o sebeple direk baston bebek arabası almıştık baby plus markalıydı sanırım. Kızımdada aynı bebek arabasını kullanmayı düşünüyoruz yine belli bir yaşa kadar puset yeterli olur diye düşünüyorum.
BabyAta Rabiul bende joie Chrome aldım özellikleri tam benim istediğim gibiydi, pusetide baby plus almıştım ikisi indiidmliydi çok uygun fiyata geldi 🥰
Gizoletta @biranneikievlat pusette zor olmuyor mu insan bir zaman sonra dışarıdayken falan yorulur diye düşünüyorum
biranneikievlat Gizoletta Biz çok zorlanmamıştık oğlumda ama bi ihtimal kızımda zorlanabiliriz. Hemoğlum hem kızım aynı anda ilgi bekliyor olacak dışarıda bi yamdan sırt çantası derken belki alabiliriz bilemiyorum 🤷🏽♀️
Gizoletta Bir de travel sistem yerine kabin boy daha iyi diye görmüştüm bir sayfada hangisinin kullanışı daha rahat olur bilemiyorum 🙄
cakebabe Gizoletta hantal traveller var onları asla tercih etmeyin joie chrome aldım mesela travel diye geçiyor ama travelle alakası yok e bebekte çalışıyordum ben arabaları bildiğimden tercihim o yönde oldu prego venüs var bir de ına da bakabilirsiniz çok sağlam bir araba
Rabiul BabyAta indirimden aldınız dimi sanki birisiyle aynı zamanlarda almıştık da tam hatırlayamadım güzel günlerde kullanalım inşallah 💝
cakebabe Rabiul benimle aynı zamanlarda aldın galiba 😂 ben puseti de joie aldım ama konuşmuştuk hatta 🤪
Rabiul cakebabe valla çok kararsız kalmıştım hangisini alacağıma iyi ki Chrome almışım zaten beğendiğim bir model di ama çok fazla seçenek olunca travel beğeniyordum iyiki görünüşü için fln almamışım yani 😆 forumda birisi demişti baby plusun oluyor diye sordum ebebekte oluyormuş gerçekten aldım 😆
Kubra6694 Gizoletta bende yeni anne adayıyım. Araştırmalarım sonucunda travel sistem almamaya karar verdim ağır bir araba ve yokuşlu yollarda yoruyor insanı (yegenimde tecrübe ettim) Kendim kabin boy daha rahat diye yoyko quantum tercih ettim. Kalitesi çok iyi sürüşü rahat ağırlığı orta ekstra sineklik, yağmurluk, suluk aparatları da var ayrıca tek elle katlanıp çek çeki ile valiz gibi çekerekte dik duruşu sağlanıyor. Puseti ise ablamdan alacağım için ekstra düşünmedim. Zaten genelde 6 aydan sonra puset kullanılmıyor.
Rabiul BabyAta o zamanda indirim vardı 2. Ürüne %60 sanırım ama aynı fiyata denk geldi ben sizden sonra aldım