Evet kızlar sonunda doğurdum 😂😂☺️ valla ilk dogumum 40 haftada suniyle olmuştu buda öyle olucak diye korkmuştum neysek tam tersi oldu dün sabah 8.30 da suyum geldi ben şok tabi bi şaşkınlıkla hastaneye gittik dogum baslamis 3 cm acilma yatisim yapildi kendi sancimla ilerledik sancıları hızla arttı hastaneye yatırımın yapıldığında saat 9.30 du ama 10.30 gibi dedim ben dayanamıyorum bittim artık bu nasıl bi sanci hızla geliyor dedim bi bakın kaç cm olmus çünkü ikinma hissi geliyor çatala çıktık tam acilma dogum başladı saat 11 de evladım kucağımda ay hersey gecti çok şükür bu defa rabbim hızlandırdı kolaylaştırdı oldu bitti Allah herkese su gibi dogum nasip etsin🤲💕