G422745a Kızlar 36 haftaya yeni gectım ama ıkı gündür gecelerı kaskı ağrısından uyuyamıyorum normal mı
Bahar00 G422745a aynısı bende de oluyor tam günümüz aynı hatta dün acile gittim baya ağrım vardı ama bisey çıkmadı şükür büyük ihtimal yalancı sancılar yaşıyoruz artık.
gulsozel G422745a evet ben de 36 haftalık oluyorum yarın. Yalancı sancılar kasılmalar yaşıyoruz. Rahim doğuma hazırlıyor kendini, zaten gerçek doğum sancısı dinlenmeyle falan geçmiyor diyorlar takip edin kızlar kendinizi
Elazx G422745a bende 36+3 benim alttan yırtılma oluyormuş gibi sancı vuruyor Bi kaç saat devam ediyor bebek aşağı indi ve baskı yapıyor aşağıya 1 haftaya kalmaz dogururum
gulsozel G422745a eveet yürümekte zorlanıyorum. Eski hızım tempom zaten yok, kısa yürüyüş halinde dahi yorulmaya başladım ve bel ağrısı yapıyor uzun süre ayakta kalmak
G422745a Elazx benım bebegımde bas Aşağı gelmıs hayırlı kolay bır sekılde doğum yapmayı nasip etsin Allahım
Mom23H Kızlar bende 36+1 oldum benimde ağrılarım var adet ağrısı gibi bazen de göbeğimin yanlarına sancı giriyor
gulsozel G422745a ara sıra vajinaya baskı yapıyor bebek, o zamanlar anlık ağrı girip çıkıyor. Batma hissi gibi