Aday24 Merhaba, nipt testi sonucunda Angelman ve PRADER-WİLLİ SENDROMU riskli çıkıp daha sonra amniosintezde temiz çıkması mümkünmü? Aranızda böyle biri varmı? Cevaplarınız için teşekkür ederim
Eceliza3434 Aday24 perinatoloji prof en güvenilir aminosentez dedi bana nipt evet cok güvenilir bi test ama yinede yanilma payi var yada sonucta bireysel sirketler dolandiricida olabilir ben en cok hep ondan korktum ama gecen prof direk dedi 100% sonuc istersen aminosentez onyüzden o temiz cikarsa bi problem yoktur diye düsünüyorum
Kubraaa20 Aday24 merhaba. Kaçıncı haftanizdasiniz. Testi hangi firma ile yaptirdiniz ve fetal fraksiyon orani kac cikti
Aday24 Eceliza3434 teşekkür ederim çok endişeliyim amniyosintez yaptırıcam inşallah sonuç iyi olur yine de böylü tecrübesi olanlardan öğrenmek isterim
Aday24 Kubraaa20 Merhaba 18 haftalığım ben Azerbaycanda katılıyorum burda olan iyi firmalardan birinde yaptırdım Buraya yazma sebebim çok endişeliyim( tecrübesi olanlarfan başına böyle bir şey gelmiş biri varsa ondan da duymak isterim
Aday24 Kubraaa20 fetal fraksiyon oranı rakamla diğil çok yüksek diye yazılmıştır. Sonuç olarak Angelman ve PRADER-WİLLİ SENDROMU sindromu çıkmıştır
Kubraaa20 Aday24 Anladim . Nipt testi güvenilir olsada tabiki kesin sonucu amniyosentez verir. Ultrasonda herhangi bir belirtisi var mi peki. Insallah bebeginizde sapasaglamdir buarada🤲