Kubra001111 Kızlar toplaşın bat ne zaman bu arada 3.catlatma ignemi yaptırdım ayın 4 ünde umarim adet olmadan gebelik öğrenirim
aogoya Kubra001111 bat 5 çok ümitli değilim aslında ama hayırlısı bakalım yumurtlama günlerini değerlendirdi çokta uğraşmadım diş tedavim var diye bakalım ne olacak heycanlıyımda sanki öok uğraşmışım gibi 😂😂😂😂
Kubra001111 Helenaaa aynısını bende kullanıyorum başlangıcı varmış bende de bu şeker direnci için kullandığımız hap yani şeker hastalığı gibi mi ondan mı kullanıyoruz kan şekerim hep normal çıkıyor da
Kubra001111 aogoya 🤣🤣🤣 valla bizde gün aşırı ve 2 günde 1 değerlendirmiş olduk catlatma ignemi ayın 21 inde vurundum bat 4 benimde umarım adet olmadan gebelik haberi aliriz
Kubra001111 Ha34kaya adet gününde bile negatifi görüp ertesi günü pozitif gören var doktorlar erken test yapmayın adet gecikmesi olmadan diyor
Ezgicimm Bat 6, aşılama oldum sonucunu merakla bekliyorum bu saatte bile uyku tutmadı iki yıldır bekliyorum inşallah herkes güzel haberler alır 🙏🏻
nurkb Bat 4 pcos var 2 aydır inofolic kullanıyorum negatif diye düşünüyorum pozitif olursa seviniriz 😂 inşallah bu ay herkes için en hayırlısı olur 😍
Kubra001111 nurkb bende bu ay başladım mavi kutusuna inofolic kombi ile hemsag da hem solda yumurtlama oldu
Kubra001111 Beyzaanr ya beraber bekleyelim lütfen sonucu paylaş doktor 4 nisandan önce test yapma dedi bat 4 Nisan