bella_xx ay kızlar bişi soracağım ağızımda kötü değişik bir tad var ve napsam gitmiyor gebelik belirtisi mi bu 🤦🏼♀️
Hiranurunannesiii bella_xx Hamileyim bende bu belirti var tek başına yeterlimi bilemiyorum. Şeker atıyorum sürekli, asla geçmiyor o tat çok rahatsız edici ama işte