ranagunbatan_ Kızlar kızımız için bihter ismi düşünüyoruz eşimle ortak kararda kaldığımız tek isim ama hem ailemizdeki tepkiler hem de çevreden dolayı çekinceliyiz fikrinizi alabilir miyim?
mavikalpvemavikalp ranagunbatan_ neye karar verirseniz verin kimseye söylemeyin eşinle aranızda kalsın Bulamadık düşünmedik diyin geçin doğuma kadar bilmesinler gereksiz yorumlar yapıp can sıkmaktan başka bir işe yaramıyorlr çünkü🙃
MrsMommyy1 ranagunbatan_ aşkı memnudan dolayı yaftalanabilir diye istememişlerdir bende Bihter ve peyker ismini çok severim ama işte algılardan dolayı halk arasında düşündürücü bir isim
ranagunbatan_ Deletedmom_89 tek isim düşünüyoruz çünkü ben kendim iki isim zorluğunu yaşadım senelerce
ranagunbatan_ mavikalpvemavikalp biz de öyle düşünüyoruz ama bihter ülkede çok bilinen bir karakter olduğu için yorum yapan çok oluyor biz de çekinceliyiz o yüzden
mavikalpvemavikalp ranagunbatan_ şuan için öyle ilerde kendi yaşıtlarıyla sorun yaşıycağını düşünmüyorum
MrsMommyy1 ranagunbatan_ ben olsaydım aşkı memnu uzun yıllar geçse bile unutulmayacak bir eser özellikle ülkemizde kadınlara zaten yafta yapıştırmak çok kolay birde koyduğumuz isimlerle öne çıkıp hedef olmasını istemezdim kızımın dediğim gibi çok çok sevdiğim bir isim ama ben olsam koymazdım sizin ve eşinizin kararı 🙏🏻
ranagunbatan_ Yani haklısınız kızlar ama bilemiyorum kendine has bir ismi olsun istiyoruz herkeste olan bir isim istemiyoruz
Bihterrr Yaa ben yıllardır kızım olursa bihter koyucam dedim evlendim eşime dedim güldüm hamile kaldım yine heves ettim kız olursa bihter diye ama beni vazgeçirdiler yine de bence çok güzel 🥺
Bihterrr ranagunbatan_ yok benim ismim değil bihter sevdasına ilk hamile olduğumda öyle açtım hesabı o zamanlar kesinlikle bihter koyarım diyordum 😂 bihter karakterinden dolayı eşim çok dalga geçiyor kötü şeyler söylüyor ablama söyledik güldü şaka sandı sonra siz bilirsiniz diye toplamaya çalıştı tepkiler hiç iyi değildi yani çevremde