semakayaa Kızlar hangi gaz ilaçlarını kullaniuosunuz gaz çıkarma sorunumuz var bebeğim 2 gündür çok zorlanıyor 😬
teachermom1 semakayaa Nurse Hurvey kullanabilirsiniz. Günde 3 kez 5 damla şeklinde. Bir gün değil düzenli kullanımda işe yarıyor. Eşim çocuk dr. Kafama göre önermiyorum bilginiz olsun. 😁 Bir de her beslemeden sonra mutlaka çok iyi şekilde gazını çıkarın. İnşallah en kısa zamanda geçer.
Canan-06 semakayaa metsil dene canm kızımda iyi gelmişti geçenlerde kuzenimede tavsiye ettim onun bebeğinede iyi gelmiş
Gebess95 Nurse harveys iyi ama her bebekte farklılık gösterebilir biberonla besliyorsaniz Dr browns gaz önleyici biberonunu öneririm bunlarla gaz çıkarta çıkarta baya rahatlar
teachermom1 Nnoktaa Özel Göztepe Hastanesinde Mavişen Hanıma gidiyoruz biz. Eşim alanında çok iyi bir dr olduğunu söylüyor hep. Akıllı bir kadın, iyi niyetli birine de benziyor. Bir götürün istersen deneyin, muayene ücreti 850 civarıydı.
eceyc314 semakayaa nurse harveys ten fayda görmüştüm. Oğlum kolikti diğer hiçbir damladan memnun kalamamıştık.
Adensmom8 semakayaa metsil ve nurse harveys kullandım etkili olmadı sab sımplex direkt toparladı çok şükür
Sksjsux355-- semakayaa hicbir ilaç ise yaramıyor inan yemeklerine bol bol kimyon koy ve rezene iç gun de 2 fincan birebir çözüm