dryysl
Ayyy hiç korkma hiçççç bende çok normal istedim ne kanala girdi ne açıklığım vardı ne rahmim yumuşamıştı 40+3te sezeryan oldum öyle korkuyordum ki sezeryandan ama hiç umduğum gibi olmadı çok rahat çok güzel geçti. Doktorum suni verelim istersen dedi deneyelim ama kabul etmedim gelmek isteyen bebiş zaten gelirdi zorlanıcaktım aşşasını yırtılıp dikilmesindense karnımı kestirdim valla. Yapmadığım da şey kalmamıştı yürüyüş merdiven çaylar plates ananas mananas her şey ama gelmeyince gelmiyorlar