Bende kendim biraz kilolu hamile kaldığım için 1.67 boy a 80 kiloda hamile kaldım annenin kilolu olması da biraz risk diyerek doktorum yaptırmalısın dedi çok şükür her şey normal çıktı ama ben öncesinde sağlık ocağında 3 aylık ve açlık şekerime baktırmıştım ikisi de aynı çıktı neredeyse