Ay 32+0 haftalıgız.Bana da 30 dan beri aynı şeyi diyolar ben de ister istemez stres olup panik yapıyorum.1-2 haftaya doğurursun diyen bile oldu.Bence herkes her şeyi bilmemeli ve yorum yapmamalı.Şahsen ben etkileniyorum,çevremde çok fazla konuşan her şeye yorum yapan gereksizler var maalesef.İnsallah zamanında gelir bebişlerimiz.Benim de 10-15 Mayıs arası olacak daha var umarım en azından 36 yı görürüm.