37 + 4 haftadayım bugün kontrolde doktora çatı muayenesi ne zaman yapacaksınız diye sordum yapmayacağını söyledi yani doğumda mı belli olacak bebeğim baş Gelişli Şehir hastanesine gidiyorum bilgisi olan var mı Bir de bu haftadan sonra ne yapılacak test olarak falan bilgilerinizi paylaşır mısınız