Kızlar yaklaşık iki haftadır mide bulantım başladı başlarda hafifti ama 4 gündür aşırı arttı şiddeti. Hamileliğin ilk zamanlarında bile böyle bulantı yaşamadım ben. Hiçbir şey yemiyorum içmiyorum kahvaltı sadece. Prilam içmeme rağmen mahvediyor beni. Bi de 23. Haftadayım yani bilmiyorum benim gibi bu haftalarda böyle olan var mı ? Doktora söylediğimde kalktığında çubuk kraker ye dedi sadece 😂 ben onu düşünemiyorum sanki. Neyse sizce nedendir bu ne yapmalıyım