30+2deyim, dün gece bileklerimdeki ağrıdan şok oldum. Son aylarda ödemden ağrı olduğunu duymuştum ama çok ansızın bi gece yarısı başlayınca çok rahatsız oldum. Öyle yorucu bir gün de geçirmemiştim açıkçası ayaklarımı uzatıyorum ama hala sızlıyor 🥲 ne yapmak lazım egzersizle mi önleyebilirim acaba