OktaycanveAnnesi 3 aylıkken bilmeden boyattım ancak 7 aya giriş yaptık doktorum sorun yok boyat dedi ama korktum.Var mı boyatan ?
Yagizinannesi_ OktaycanveAnnesi 36 haftalıkken boyadım. Boya yaparken maske tak fazla soluma kokusunu
mavikalpvemavikalp OktaycanveAnnesi kız 3 aylık nasıl bilmeden🫣🫣🫣 Olabildiğince açık havada derinize değdirmeden ve maske takarak yapın Kuaför ortamına asla girmeyin derim eltim fazla kimyasal solumaktan erken doğum yaptı
Deletedmom_110 OktaycanveAnnesi saçınızda rahatsız edici derecede beyazlık vs yoksa bence boyamayı ve boyatmayın bebek için çok zararlı olduğunu söylüyor tüm doktorlar sürekli boyayan biriyim gebelik sürecinde boyamamayı tercih ediyorum
User133 OktaycanveAnnesi ben doğuma girmeden komple açtırıp saçımı sarıya dönmüştüm hiçte sıkıntı yaşamadım tabi kiminde alerjik reaksiyon gösterebilir benimde doktorum saç boyatmaya sorun yok diyor
OktaycanveAnnesi Deletedmom_110 rengi çıktı çok çirkinleşti gibi doğumda resimlerde tuhaf çıkıcam ondan demiştim
Bnurd OktaycanveAnnesi ben 37.haftaya kadar boyatmadım ama dayanamadım en son Dr sorun yok boyatabilirsin dedi boyattım
Haticeburak06 OktaycanveAnnesi 3aylıkken boyatmıştım sorun olmadı şmdi 8 aylığım yine boyatmak istiyorum senin gibi tedirginim 🤕
Deletedmom_110 OktaycanveAnnesi benim de sarılar aktı sadece uçlarda kaldı dibim fazlaca geldi ama boyamıyorum ya endişeliyim🥹 Tesettürlü olduğum için o konuda sıkıntı yok fotoğraflarda başım kapalı olur zaten😂